همشهری آنلاین: شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکر مرحوم آیت‌الله رضوانی(ره) ساعت ۹ صبح یکشنبه اول اردیبهشت ماه از مسجد سیدعزیزالله بازار تهران تشییع و برای تدفین در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم منتقل خواهد شد.

غلامرضا رضوانی

به گزارش فارس، شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله غلامرضا رضوانی عضو فقهای این نهاد را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

این شورا همچنین اعلام کرد «پیکر آن مرحوم ساعت 9 صبح فردا یکشنبه از مسجد حاج سید عزیزالله بازار تهران تشییع و به شهر قم منتقل خواهد شد».

متن پیام شورای نگهبان به شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی عضو فقهای شورای نگهبان دعوت حق را لبیک گفت.

رحلت آن عالم پارسا و متخلق به اخلاق حسنه که سال های طولانی در نهاد مقدس شورای نگهبان و سایر نهادهای سیاسی و مراکز حوزوی به امر پاسداری از اسلام عزیز و قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی اهتمام داشت، مصیبتی بزرگ است.

شورای نگهبان این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، امت شهید پرور ایران و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارد.

گفتنی است؛ پیکر مطهر آن مرحوم رأس ساعت 9 صبح روز یکشنبه اول اردیبهشت 1392 از مسجد حاج سید عزیزالله بازار تهران تشییع و به شهر مقدس قم منتقل خواهد شد.

همچنین پیکر آن فقید رأس ساعت 17 همان روز از مسجد امام حسن عسکری (ع) قم تشییع و برای خاکسپاری به حرم مطهر حضرت معصومه (س) منتقل می‌شود.

کد خبر 210136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز